Eid mubarak! ๐ŸŽ‰๐ŸŒŒ๐ŸŽถ

Eid mubarak!

Rasanya masih belum terlambat kan nk wish selamat hari raya hehe๐Ÿ˜† korang semua masih beraya ke tu?? In shaa allah walaupun kita nak beraya..jangan lupa arahan yang diberikan kerajaan..utk kebaikan kita bersama jugak kan..jangan kita fikir nak seronok je sekarang tapi menyesal di kemudian hari๐Ÿ™‚

Kalau farah, rasanya tahun ni yang paling banyak sekali buat kuih raya sebab duk terperuk je kat kat rumah tak buat pape kan..so kitorang semua satu family buat kuih raya satu sorang. Alhamdulillah..menjadi la jugak๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ and first day raya haritu kitorang masak nasi ayam dengan spaghetti,, sedap tau!! Laku kerasss, memang licin abess hahah.. korang pulak masak apa ritu hihihi๐Ÿด

Setiap tahun kalau Farah and family memang sederhana je beraya, so bila tahun ni dah jadi mcm ni..tak la rasa berbeza sangat. Tahun ni pun reuse je abaya yang ada dalam almari tu..korang pulak macam mana..masih melaram cam besa kaa hahah..

Walaupun kita gembira berhari raya,, jangan kita lupa orang2 yang susah..and tak tau lah korang mcm mana, tapi bagi farah, rasanya tahun ni yang paling sayu sekali bila Ramadhan pergi๐Ÿ˜ข Semoga Allah menerima segala amalan kita dan mempertemukan lagi kita dengan Ramadhan yang akan datang.

Selamat hari raya semua❤️❤️
Eid mubarak ๐ŸŒธ๐Ÿ’Œ๐ŸŽ‰

(Oh sblm terlupa..sesiapa yg nak bg duit raya dkt Farah, sangatlah dialu-alukan memandangkan Farah masih belajar ngehehehe๐Ÿ˜)

Frhnz,
7 syawal 1441H
Kuala Lumpur.



Comments